Monday, 19 December 2011

                                           : COKLAT DAIM
 
: COKLAT CADBURY
Coklat ? sapa tak suka makan coklat ? Fine , saya penggemar coklat tegar . Coklat yang paling , paling , paling saya suka sekali ialah COKLAT DAIM AND CADBURY . Setiap kali ke Pulau Langkawi tak sah lah kalau tak habiskan duit di Haji Ismail Group . Sah-sah lah borong coklatt . Harga pun murah dan bebas cukai :))

Kat dalam coklat daim nie kan macam ada serpihan karamel yang agak crunchy dan sedikit taburan kekacang ( tak pasti sama ada kacang atau almond ) . Rasa nya yang sangat berbeza dan ini salah satu kelainan coklat Daim . Nyum3 !! Sedap gile !

Cadbury pun best gak . kalau saya minat makan cadbury almonds . Emm best nyew . Cadbury rasa nya manis-manis kan . Cadbury saya tak tau nak terang kan macam mana . Korang rasa sendiri laa yepp . Hehehe ... Saya pasti korang pernah makan kan . Sape lah yang tak pernah makan coklat nie kan .. =D

p/s : Korang pernah makan coklat tak ? Sedap tak coklat daim and cadbury ? Suka tak ? :D

No comments:

Post a Comment